Online Szoba

Az exkluzív tartalmak eléréséhez, kérem kattintson a 'Belépés' gombra.

 

 

 



Napi reflexió

 

CÉL: Rendszeres időt találni a visszatekintésre, elmélyedésre és napi szokássá tenni a reflexiót. Richard Davidson a Wisconsin Egyetem pszichológusa kutatásában kimutatta, hogy közvetlen kapcsolat áll fenn a tudatosság fokozódása és az agy szerkezetének fizikai változása között - ami elmozdít bennünket a harag, szorongás állapotai felől a nyugalom és jól-lét állapota felé.

IDŐ: 20-30 perc

ELSŐ LÉPÉS: Gondolja át, hogy mostani életében mikor tud Önmagával lenni legalább húsz percet.

MÁSODIK LÉPÉS: Válassza ki a reflexió Önhöz legközelebb álló formáját (például séta, futás, úszás, meditáció, napló írása, relaxáció, fürdő, zenehallgatás stb.).

HARMADIK LÉPÉS: Amikor elérkezik a reflexió ideje, koncentráljon belülre, tegye fel magának a kérdést: "Életemben most mi a legfontosabb?"

NEGYEDIK LÉPÉS: Végül időzzön el a belülről jövő válaszok mellett. Ne keressen megoldásokat, ne hasonlítgassa magát, mindent úgy fogadjon, ahogy érkezik. E rendszeres, belső priorizálás segít előtérbe hozni az Ön számára legfontosabb dolgokat és tudatában tartani azokat - a reflexiós idején kívül is.

©Minden jog fenntartva - Polyánki Balázs - 2015