Online Szoba

Az online kurzusokhoz való belépéshez, kérem kattintson a 'Belépés' gombra.

 

 

 



Érintési pontok

 

CÉL: Lelassulni és figyelmünket a jelenbe hozni. Átgondolni feladatunkat és annak értelmét mielőtt fejest ugornánk annak részleteibe. Ezzel elkerülhetjük az automatikus üzemmódot, teljesen jelen lehetünk és még élvezhetjük is azt.

IDŐ: 2 perc

ELSŐ LÉPÉS: Válasszon ki egy vagy két helyet, amelyeket napja során rendszeresen megérint (irodájának ajtaja, számítógépének bekapcsoló gombja, autójának kormánya vagy reggeli teásbögréjének füle).

MÁSODIK LÉPÉS: Határozza el, hogy a következő időszakban, minden alkalommal, amikor megérinti érintési pontját, átgondol négy dolgot.

HARMADIK LÉPÉS: Amikor e pontot ténylegesen megérinti (például reggel bekapcsolja számítógépét), gondolja át a következő négy dolgot: (1) hol vagyok; (2) mit érzek éppen; (3) mit fogok csinálni itt; (4) mi értelme van annak.

NEGYEDIK LÉPÉS: Legközelebb ismét végezzük el a gyakorlatot, amikor megérintjük a pontot (vagy egy másik, általunk kiválasztott pontot).

©Minden jog fenntartva - Polyánki Balázs - 2015